1. Kľúčový je marketing aj predaj

Základom úspechu v podnikaní je uskutočnenie predaja produktu. Na to, aby sa predaj uskutočnil je potrebné zaujať zákazníka natoľko, že sa bude stále obracať na vaše služby a nebude to posledný nákup, ktorý u vás spravil. Je preto povinnosťou podnikateľa vyhľadať systém predaja a marketingu, ktorý sa dá otestovať a taktiež je aj merateľný.
V súčasnosti sú na marketing využívané sociálne siete, ktoré pomáhajú firme dostať sa do povedomia. Ide napríklad o reklamy na Facebooku alebo na Instagrame, ktoré zasiahnú masy.

podnikatel

2. Čím viac sa učíte, tým väčšiezisky generujete

Podnikanie je hlavne o učení sa. Ak uvažujete o tom, ako mať prosperujúci obchod alebo firmu, tak je vašou povinnosťou nasávať poznatky z oblastí, akými sú marketing, predaj tovaru alebo služby a mnoho iných operácií.

3. Žiadne zľavy, ohodnoťte sa!

Ak sa snažíte vytvárať zľavy, tak ochudobňujete sami seba! Namiesto toho, že budete vytvárať zľavy, choďte na to strategicky. Vytvárajte návrhy, ktoré majú pridanú hodnotu v službe, ktorú ponúkate alebo v samotnom produkte. Snažte sa vytvoriť stúpajúcu maržu za asistencie doplnkov, ktoré sú buď grátis alebo sú lacné.

4. Držte sa nízkych nákladov

Základným pravidlom je – vaša podnikateľská činnosť musí vynášať vyšší obnos financií ako ste do nej vložili. To znamená, že nemáte za žiadnych okolností predávať za maloobchodnú cenu. V oblasti platobného styku s dodávateľom by ste sa mali naučiť vyhľadávať čo najkreatívnejšie metódy, ktoré vám zabezpečia ušetrenie peňazí v čo najvyššej možnej miere.

obchod

5. Otestujte úplne všetko!

Platí, že podnikateľ nedokáže zmeniť niečo, čo nie je odmerané a z toho dôvodu nedokáže potvrdiť, či daná stratégia je relevantná v prípade jej netestovania, prípadne nesledovania výsledkov, ktoré daná stratégia prináša. Znie to zložito? Vysvetlíme vám to laicky. Aj doktor predtým ako s istotou potvrdí, aká diagnóza vás ťaží, najprv zmeria tlak a preverí, aká je vaša srdcová frekvencia.
 

26.4.2023